Elektronikus ügyintézés

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.


ÖNKORMÁNYZATI HIVATALI PORTÁL:
https://ohp-20.asp.lgov.hu


Az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy 
ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre. Azaz a magánszemélyek papír alapon is benyújthatják a portálon található űrlapokat.

Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az _e-Papír_ szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.

 


 

Önkormányzati Portál tájékoztató

Elektronikus Ügyintézés Útmutató

Információátadási szabályzat

Másolatkészítési Szabályzat

Birtokvédelmi és közigazgatási per

Tájékoztató a Helyi Iparűzési Adóról

Tájékoztató a gépjárműadóról

Madaras község Önkormányzata adószámlái

 


 

Bankszámlaszám: 50460746-10005831

KRID azonosító: 308087964